Nuriay Durdane19 seni Anliyorum canim bir arkadasim var inanirmisın gazı oldugunda bile korkuyor neden gazim var ya bisey olmazmi diyor biz onu cok iyi anliyoruz ve dalga gecmek yerine hayir korkmana gerek yok diyoruz sadece insan lar 2 kelime birşey olmaz yazmak yerine dalga geçmeyi kendilerine yakistirir bos ver
Durdane19 Nuriay aynen öyle ben baskaları gıbı umursamaz olamıyorum yada bosveremıyorum cunkı canım yanı ıllakı dusunmem ustune tıtremem gerek kendını bılmezler kadının ynında degılde dusmanı gıbı oldu surece zaten anlasamıycaz allaha havale ettım anlayıslı oldunuz ıcın tesekkur ederım 🥰🥰
Birkoalabirpanda Nuriay evet insan endişe duyabilir çok normal ama hamilelik zamanında insan biraz daha bilinçli olmalı aklımız mantığımız var bebeğimiz karnımızda nasıl bir ortamda ne şekilde korunuyor bilmeliyiz
Nuriay Birkoalabirpanda tabiki bende biliyorum evhamli biride degilim rahat insanim kafama takmam her seyi ama herkes ayni degil ve o neden oyle evhamli biri oldugunu sorgulamak bize duşmuyor yorum yapip yapmama irademiz kendimizde oldugu için mantiksiz sa yorum yapmak zorunlulugumuz yok dimi güzel kardesim iyi geceler
Mekamu Durdane19 sana tavsiyem İnternette daha çok araştır Youtube da çok güzel videolar var, bebek korumada, hangi durumda korkmalıyız, hangi durumlar bebeği rahatsız eder..
Nuriay Durdane19 deymez canim üzülme ben anliyorum seni ben de hamilikte karnimin uzerinde tuğler vardi olari krem le aldim ondan sonra karnimin o kısmi agrimaya basladi ve korktum haliyle yani kimse burda zorla kafasina silah dayanarak yorum yazmiyor senin icin gereksiz se yazma yani dimi
Peri_ss03 Durdane19 ayy canım soracak başka biyermi bulamadın şimdi senin bu dediğini başka postlarda dalga olarak konuşurlar bilmezmisin .. geçmişler olsun 😅🤷♀️