Durdane19 Meraba anneler yemek yaparken karnıma bir damla sıcak su geldi nokta kadar kızarmış bebegim etkilenmişmidir sorun olurmu sizce
elif00000 Durdane19 birşey olmaz canim derinin 7 kat altında bebek ve bulunduğu sıvı onu dışardan gelen darbelere bile koruyor yani güvende 😊
Nuriay Birkoalabirpanda insan işte korkuyor gebelik te kadinin ne kadar hassas oldugunu bir kadin olarak anladiginizi var sayiyorum
Deletedmom137 Durdane19 hahaha kız ben gibisin aynı😃 hayatımda yaşamadığım evhamları gebelikte yaşıyorum😂😂
Mekamu Valla geçen ben de aynı şekilde yaktım kendimi tam da göbek deliğimin yanına gelmiş, resmen ağladım, orası nasıl ince bir deri olduysa zaten rengi de mor. Eşim de diyor bebeğe birşey olmuş mudur 😂😂😂
Mekamu Durdane19 valla dedim başlatma çocuğa o kaç kat altta, ben yandım hurda 😂😂😂😂 o da doğru diyor 😂
Nuriay Durdane19 seni Anliyorum canim bir arkadasim var inanirmisın gazı oldugunda bile korkuyor neden gazim var ya bisey olmazmi diyor biz onu cok iyi anliyoruz ve dalga gecmek yerine hayir korkmana gerek yok diyoruz sadece insan lar 2 kelime birşey olmaz yazmak yerine dalga geçmeyi kendilerine yakistirir bos ver
Mekamu Durdane19 sana tavsiyem İnternette daha çok araştır Youtube da çok güzel videolar var, bebek korumada, hangi durumda korkmalıyız, hangi durumlar bebeği rahatsız eder..
Seymabebgm Durdane19 hic birsey olmaz insallah Allah izni ile kiruntu yapma bebek korumali bir oetamda insanlar kaza yapiyor ona ragmen birsey olmuyor
Birkoalabirpanda Nuriay evet insan endişe duyabilir çok normal ama hamilelik zamanında insan biraz daha bilinçli olmalı aklımız mantığımız var bebeğimiz karnımızda nasıl bir ortamda ne şekilde korunuyor bilmeliyiz