Bu gün öğlen test yapdım testde böyle çıktı,
resimag.com/p1/1119684c638.jpeg
Silikte olsa boyle cizgi gozuktu.
Emin olmak için akşam 1 tane daha test yapdım oda böyle çıktı.
resimag.com/p1/eaf30d240cf.jpeg
Bu günde yarında adet olmalıyım.Adet belirtileri var ama.Testde boyle gosteriyor.Umutlanmalımıyım?🥺😕