Annesii 35 haftayim hiç aklımda yokken öylesine Zeynep Kamile gidip muayne oldum ve sordum ssvd olur diye .neden olmasın dedi doktor😦.çok kararsız kaldim denesem mi yoksa 2 hafta sonra seseryanami girsem
AslCanszTokluolu Annesii hemen size daha yeni cap canlı ssvd dogum yapan arkadaşım oldu doktoru nehir bayram yeni iklim hastanesi bende teni basladim oraya hastane icin olumsuz yorum olsada doktor mukemmel ten temesi vs herseyi yapiyor ve ardasin bir dikişi var sadece
molsalkim AslCanszTokluolu ben de ssvd istiyorum kendi doktorum olmaz dedi anadolu yakasından gidicem nehir bayrama çünkü ssvd yaptırıyormuş arkadaşınızın iki bebek yaş aralığı nedir ?
burcuisik12 AslCanszTokluolu Esenler guney hastanesinden beri tanıyorum oglumda gittim ama dogumu medikalparkta yapmıştım. Simdi hanşleyşm 33 haftalık yine gidiyorum ama ozel İklim hastanesini gercekten bende begenmiyorum pis kokuyor devlet hastanesi gibi hep Suriyeli var. Ama doktor mükemmel surekli dolu cok ilgili. Ama yine dogumu orda yapmıcam sırf hastane yuzundrn
Annesii Aysessss benim iki doğum arası 26 ay. Doktor dediki bu iş kenidine inanmak ister.benim ilk doğumunda hiç normal dgum denenmesi bile 41 haftada gün gcemesi diye oldum.bu bı avantaj dedi.cati darlığı ilerlemeye doğum ve olmamış bu güzel aradaki zaman 2 yıl biz de 2 yıl istiyoruz dedi.burda çok yapan var neden olmasın dedi
Annesii Bera07 benimde 26 Anadolu yakasında bu işi yapan en donanımlı yer seynep kamilmis ben de 1 kez gittim şok oldum hastaneyi yenilemisler gebelere özel bina yapmışlar
seymoska Benim öyle bir düşüncem var ama Zeynep Kamil benim için dünyanın diğer ucu.Yakınımda ne dr ne hastane var ssvd yapan.Zaten herkes de bu işin merkezi Zeynep Kamil diyor.Çok kararsızım hiç bilmiyorum🤷🏻♀️
Annesii seymoska bende s.beylinden oraya 1 kez gittim ve hiç aklımda yokken meraktan gittm bu haftaki randevumu da başka doktora aldım hatta kaç tanesine görünsün kardır.sonucta doğuma kimin gerçeği belli olmiuo böyle haataneleede
Annesii sonsuzadek ilk kez Ayşe Betül Albayrak Denizli'ye gittim o.kadar pozitiftiki eşimi de içeri aldı anlattı bu ikinizi de ilgilendiren bı konu dedi doğum sadece kadın için olan bişey değil dedi. Bakalım bu hafta başka birine randevu aldık birde o doktorun tavrına vs bakicaz
Bbee2929 Annesii 2 sezaryen doğum yaptım küçük oğlum 4 buçuk yaşında 23 haftalık gebeyim ssvd istesem yapılır mı acaba 3.cü doğumda
Annesii Bbee2929 benim 1 var ama iki de olur hiç sayı belirtmesi burda yapiyoruz dedi sadece .ikisi arasında benim 26 ay olcak yeterli süre dedi
Bera07 Annesii ben antalyadayım medstar da Müjde şekeroğluna gidiyorumm hayırlısı olsun bekliyoruz bakalımm ❤️
miine Annesii canım bnde 34 haftadayım, kendi doktorum doğumuma gelemicekmis eğer.memnun kalırsan bu doktordan yazabilir.misin , yada.bn yazarım size çünkü şaştım kaldım ne yapacagimi bilmiyorum
AslCanszTokluolu Annesii https://m.facebook.com/groups/1637153569926605?view=permalink&id=2295632517412037 ssvd yapanlarin sayfasi bir bakin
Kbr_71 Annesii benim 10 sene var arasında ama doktor direk sezeryan dedi normal istiyorum dedi riskleri var kabul edersen yapalim dedi hiç dene falan demedi
Annesii Kbr_71 10 yilla da riskli diyosa yani.her doğum riskli .hiç seseryan olmamış biride doğum ilerlemez kalır sezeryana girebilir.cok saçma 10 yıl çok uzun bir süre.debeyebilir istese. Devlet sirf bu yüzden ssvd icin ayrı polikinlik açmış Zeynep kamile