37+0 olduk bugün şimdi hastaneden çıktık.. Çatı muayenesi yapıldı açılma 1cm.. Nts de sancım vardı... Devlet olduğu için kendi doktorum icapçı değildi.. Yarın kendisinin ameliyat günü ve icapçı akşma.. O yüzden eve geldim şimdi.. Yarın tekrar öğleden sonra acilden giriş yaptırıp yatış istycem. Dualarınızı bekliyorum.. Allah yar ve yardımcımız olsun 👨👩👧💞🤗