Mirayveannesi BlgnRb aynen benmkide öyle bide çok toplanio bı yere patlicak gibi oluom o sırada bı asagim aşırı şekilde acio cikick gibi baskı yapio
Sumeyye_g bir_pasa_annesi bende 38 oldum bi haftadır öyleyim kontrole gittiğimde herşey yolundaydı bebek artık içerde yeri daraldı çünkü eskisi gibi tatbiki de hareket etmeyecek artık yavaş yavaş gelmeye hazırlanıyor lar
bir_pasa_annesi BlgnRb doktora kalırsa 39 dan bir gün önce gene almaz keşke yarın alsa diyorum kilosu iyi 3 100 gr her hafta 250 gr alıyor
Sumeyye_g bir_pasa_annesi inşallah artık sabırsızlanıyorum gelsin diye bu son günler geçmek bilmiyorum tek duamız sağlıkla hayırla gelmesi inşallah hepimizinki 😍👼🏻
Efesevim Bende 37 nin içindeyim bikaç gündür çok az hareketleri hatta bende post açcaktım çarşamba günü gidicem inşallah bende demek normal ama yinede insan tedirgin oluyor
eknsnsr98 bir_pasa_annesi benim de öyle canım iki üç gündür 37 haftalık oldum kaç gün önce yeri daraldığı için merak etme bende korktum ama yerleri daralıyor ondan
Einbebek Benim yaramaz doğum pozisyonunu almıştı bayadır. Dün bi gittik kafası yukarıda 😀 doktor şaşırdı bu ne yapmış böyle diye 😁 baya hareketli acıtıyor hatta.
Minigim_ bir_pasa_annesi 37+1 kasık ağrılarım başladı iki 3 gündür arada toplanıyor birde son zamanlar geçmiyor son 10 günüm kaldı ama inşallah öncesinde gelmez