SeydaOz evet beklemekten başka çare yok ayrıyetten ne almak istiyorsan al sarı al beyaz al çocuğu kız diye pembe erkek diye tek mavi giydirecek değiliz ya.. çok erken stres yapmışsın ben 18.ci haftaya kadar pozisyonu uygun olmadığı için öğrenemedim tam erkek dediler hep kızım olacak mış duyunca hiç şaşırmadım benden farketmezdi ya şöyle birşey yaşasaydın Kaynana m kız olacağını duyunca ilk erkek dedikleri için morali bozuldu salak salak ben mavi mavi şeyler almıştım dedi bana ne dedim almasaydın biz erkek demedik erkeğe benziyor dedi doktor dedik dedim eşim de bende çok sevindik bebeğe cinsiyet hiç umurumuzda olmadı