SeydaOz canım aynı durumu yaşadım ama pipisi gelişme aşamasında bu aralarda erkek dediyse net gösterdiyse erkektir artık :( banada ikili testte kız dediler hemde gösterdiler çıkıntı yoktu sonra 14. 15. Haftalarda erkek dediler kız hissediyordum zaten kız diye sevinmiştim sonra biraz burukluk oldu şimdi oğlum olacak diye seviniyorum ancak alıştım ama erkeği de gösterdiler kordon değil bile dediler artık ayırt edebiliyorlarmış muhtemelen gelişim sonra gösterdi zaten erken haftalar ama genede içimde şüphe yok değil 22. Hafta detaylı ultrason bekliyorum orda da erkek derlerse artık kesin diyeceğim