Ben kantaron yağı ve Hindistan cevizi yağı kullandım. Haftada 2-3 kez ama öyle her akşam sürmedim. Her duş sonrası ve kaşınır gibi oldukça sürdüm. 37. Haftadayım henüz çatlak yok bakalım. Kantaron yağını çok öneriyorlar göğüs uçlarına da sürmeye başladım ben şimdiden. Sızlamayı alıyor umarım emzirme dönemi yaralarına vs de iyi gelir.