Meltemgunturkun beeen🙋♀️2 sene önce epiduralli normal doğum yaptım. 10 cm açıklık olup doğuma giderken bile mesaj attım ben doğuma giriyorum diye düşün o kadar rahattı 😆 doktor önüme koydu bebeğimide şok olmuştum hangi ara çıktı diye inanamadım. Dünyanın en iyi buluşu epidural. İkindin 3 cm açıklıkla hastaneye yatış yapıldı sabah 7 sularında doğurdum. 5 cmden sonra epidural takıldı çok rahattı hiçbi sancı hissetmedim. Önceki ğece aynı adet ağrısı ğibi ağrılarım oldu ve o an panik atak krizi geçirmiştim ama hastaneye gidince dondum kaldım çok relaxdım. O ağrı gelince anlıyosunuz zaten korkmayın