Sadesoda selam kızlar 3-4 aydir korunmuyorduk esimle bebek istiyorduk ama olmuyordu bende daha erken oldu baslayali bi kac ay daha bekleyip olmazsa doktora giderim demedim hic cunku doktorlar hemen tedavi tup bebek ilac tedavisi derken iyice cikmaza sokuyor sogan kurune adetim bittikden 2 gun sonra basladim 15 gun boyunca ictim ve esimede bir hafta keci boynuzu kaynatip icirdim her ictigimde meryem suresini okudum hep dua ettim sifa olsun dedim ve gecen hafta 5 haftalik hamile oldugumu ogrendim🥰 kesinlilkle once rabbimin sonnra bu kürün sayesinde iltihap sokturdu ve temizledi diye dusunuyorm ve allah isteyen herkese bu duyguyu yasatsin nasip etsin asla vazgecmeyin❤