Sadesoda kabuklu değil soğan dışarıdaki kahverengi kabuğu alıcaksın içteki sarı tabakası kalacak 4 e bölüp kaynamış suya atacaksın canım kısık ateşte kapağı kapalı 5 dk kaynayacak sonra ılıktan biraz sıcak içeceksin tam ılımaması gerekiyor soğan çabuk bozulan bişi olduğu için😊ibrahim saraçoğlunun tarifi youtubedede ayrıntılı anlatıyor orayada bakabilirsin .ben çok inanarak yaptım hiç belirtim olmadan adet olacağım gün test yaptım ve çift çizgiyi gördüm😊umarım sende güzel haberi alırsın canım 😊