Kivanclimerve Burdayiz 22+5 olduk ⏳ zaman gecmiyor cunku hep yatiyorum malesef myomum var agrili geciyor saglikli gebelere suan cok ozeniyorum😢
Eby Cisemk benim de kasıklarım çok ağrıyor ama sanki içerden gibi değil de ne bileyim bir yere çarpmışım gibi ya da ata binmişim gibi acıyor.. ilginç ☹
tinymiracle 24+5 . Kasık ağrısı hep olduğuna göre normal demek ki 🤔 Benim ki ağrı gibi değil de bir yere çarpmişım gibi.
zehraannesi bizde variz 🤣 25 haftadan selam olsun 🤗 ağrılar artıyor dönmeler zorlanıyor hareketeler kısıtlanıyor 😥 kilo alımları ne alemde anneler