Ozlm_k Meriwa İşte özeldeki doktorum inatlaşıyor. 2 temmuz u baz almıyor, 9 temmuz olmalı diyor. E ben de her yere 2 temmuz bildirdim doğum iznine çıktım vs. Gerçek tarihim 2 temmuz ama bakalım ne gelecek başımıza..
Sancarefe Meriwa canım mesela benim doğum tarihi 13 Nisa’n ben 35.haftama kadar çalıştım. Sonra ayrıldım . O 3 haftayı aktarabiliyorum peki erken doğum olacak dedi doktorum 25 Mart’ta alacağız gibi gözüküyor dedi o kalan 3 haftayı da erken doğum olursa aktarabiliyor muyum
Meriwa Sancarefe tabiki 112 gün sizin hakkınız erken de olsa planlı bi doğum için geçerli olan erken doğum olunca da 4 ay kullanabiliyosun
Sumeyye_g Derin_20 maden 32 de çıkacaksın 3 gün neden çalışıyorsun ki o 3 günü ekleyemezsin sonrasına yani tam 32+0 da çalışamaz raporunu Alman lazım yada çalışacaksan çalışır al bi iki hafta daha çalış sonra çalışamaz al onları eklersin sonrasına önemli olan herşeyi tam gününde Alman 32+0 da