Derin_20 evet 32+0 da çalışamaz aldığınızda sıkıntı yok. Doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 olmak üzere 16 haftalık izninize ayrılmış oluyorsunuz. Eğer alışmak istiyorsanız 32+0 da istediğiniz haftaya kadar çalışabiliri alıp sonra kaç hafta çalıştı iseniz o kadarını doğum sonrasına erteleyebiliyorsunuz.siz 3 gün kendi isteğiniz ile çalışıp rapor almadığınız için o üç günü doğum sonrasına erteletemezsiniz yani geçmişe dönük raporlama yapılmıyor.👍 3 gün fazla bi kayıp değil. Doğumdan sonra normal sağlık raporu vs alırsınız .👍