Ben anlamıyorum yani isim soruluyor fikir almak için burada söylüyoruz sonrası bi kaos oluşuyor yok saçma isimler ay efendim Başka başka şeyler ortalık karışıyor. Aynı şekil konu sigara oluyor yazıyoruz burada birilerine ilham olmak için vazgeçirmek için suçlu yine biz oluyoruz anlamıyorum ki ben de . Yani burada cevap vereni verdiği cevaptan ötürü azarlayıp yahut da polemiklere girecekseniz hiç yorum yapmayın yani. Niye durduk yere insanları geriyorsunuz ki. ..