Aydeniz09 kuzum ben 10 yıl içtim günde 1 paket Bazen geçiyordum da baya tiryakiydim yani ama çocukluğumdan beri kafama koymuştum hamile kalırsam bırakırım bebeğime bunu yapamam diye öyle de oldu. İnan aramadım 7. Ayı bitirdik şükür. Sadece geçen gün bi güzel koktu burnuma canım çekti bi tane içsem mi diye, bebeğimi içerken hayal ettim ve sildim attım kafamdan saçmalıyosun el kadar bebek kendine gel diye. Bak hamileliğin, sonra emzireceksin derken bırakmış olursun iyiki de bırakmışım dersin az daha dayan bu kadar zaman içmemişsin, her şey kafada unutma. İstemiyorum dersen canın çekmez 🥰 ya bebeğin sigara yüzünden engelli olursa, onun vicdan azabını kaldıramazsın. Sağlığı söz konusu, sil at kafandan sigarayı falan sen annesin fedakar olmak zorundasın 😊