Benimde son 8 ama hiç bir belirtim yok🤦🏽♀️ Çatı ağrım dışında arada belime sancı giriyor ama rahatsız edecek şekilde değil, yarın kontrolüm var doktorum sezeryana döner dedi açılma yok sancı yok bebek kanala inmemiş 🙄 artık sancı gelsin istiyorummmm