Happyprincess Eymensmom35 kızım olacak erken gelir derlermiş de haftasını dolduracak sanırım bu gidişle 🙄🙄
Eymensmom35 Happyprincess ilk gebelikte bekler diyorlar beklesin daha iyi bebegın gelişimi için tabi 🥰
Happyprincess Nonisa Suniye gerek kalmadan sancıların gelir inşallah. Rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın ❤
Happyprincess yeldalevent 37 de gittiğimde 3 kilo 49 cm demişti doktorum. 38. Haftada gidemedim. Eşim asker ve görevdeydi. Pazartesi 39 olcaz ve kontorl var bakalım kaç kilo olmuş doğum hakkında falan ne diyecek
yeldalevent Happyprincess ay öyle mi benim de eşim askeri personel ben 38 e gittim altan bakıyo 2dir doktrm inşallah kendi sancımızla olur sunidenn ben de korkyrm
Fdm Son 4. Dün geceden beri adet sancısı gibi bacak sızlamaları var başka hiçbir belirti yok. Bebeğin poposu göbek deliğinin üstünde kanala inmiş mi anlayamıyoruz da. İyice gerildim. Cumaya kadar gelmezse yatış verdi. Ben 41i beklemek istiyorum
kaderkazanci Happyprincess inşallah bende kalmak istemiyorum ama inatçı kız sevdi orayı bizide özlettiriyo kndini . Dilerim allahtan ssglicakla gelsin 🥰
Nurhayatacar Happyprincess benim 39 +3 kızımın gelmeye niyeti yok bana ne zaman doğum diyenlere coronovirus ten dolayı kizim gelmekten vazgecti diyorum ama artık gerçekten merak ediyorum ne zaman gelecek acaba normal doğum yapabilir miyim diye endişeleniyorum
Nonisa Nurhayatacar Ben yapamayacak gibi hissetmeye başladım maalesef 😪 sanki suni ile başlayıp sezaryene döner gibi hissediyorum iki gündür hiç bir belirti yok. Arada bir kasıklarıma giren adet sancıları dışında. Son 3 gün halbuki
Nurhayatacar Nonisa benimde karin agrisi var sadece başka birşey yok ne ufak ufak şancı ne başka birşey sanirim dr 40 haftama kadar bekleyip Sezeryana alır diyede çok korkuyorum bende
Nonisa Nurhayatacar İnşallah kendi sancılarımız gelir. Benim bebeğimin suyu da azalmış doktorum bekleyemeyiz dedi hatta dün bile yatış verecekti. Bir kaç gün daha bekleyebiliriz dedi.
Ftma_izmr Happyprincess hahaha o burun meselesi bizde de var ama 4 d boyutlu resimde gördüğümüz kadarıyla burun baba yani illa benziyorlar 😅😅
Happyprincess pyymamm ayyy doğurdun mu 😍😘🤗🤗🤗🤗 Allahım şükür kavuştun evladına 😍😍😍Rabbim analı babalı büyütsün. Vatanına milletine hayırlı bir evlat olur inşallah ❤❤❤🙈🤗😍