Kızlar benimde 10 ağustosta ben doğduğunun ilk hafta sadece ince uzun kollu penye giydiririm diye düşünüyorum o şekilde alıcam yani.sonrasında kısa kollu giydiririm diye düşünüyorum aydının ilçesinde oturuyorum çokta sıcak oluyor evim. Alışverişe başladınız mı ben bu ay başladım bi çok şeyini aldım 🙈😍 ❤️