Furkansehla deniznisa canım biz ne desek boş. Bebegin cildinden cildine degisiyor. Bi bakmissin en pahali bez pisik yapıyor en ucuz bez iyi gelmiş. Kararsuz kaldiysan 1 paket al az olaninda kullan dene gör memnunsan ona devam edersin her bebek bir degil
GmzLi deniznisa sleepy 120 adet aldım. Ben önceden almıştım ama son haftalarda bebeğin kilosuna göre almak daha doğruymuş.
YagizAsyaMom deniznisa molfix in kalıpları çok sıkıntılı 5 numaraya kadar dar kalıp. Sleepy çok bozdu oğlumda kullanıyordum sensitive den naturale geçince mahvettiler bezi maalesef ilk 5 ay prima kullandım daha sonra sırayla deneye deneye en son minieste kaldım.bu bebeğimde de prima ile başlayıp minies ile devam etmeyi düşünüyorum
Canoglumbenm deniznisa sleepy 2. Aydan sonra sızdırma yaptı cnm çişi kakası hep dışına tasmaya başladı. 5 aydir molfix kullanıyorum psişik sizdirma hic yaşamadım. Öneririm
gfazlioglu Sleepy aldım ben doğal içerikli olduğu için ama tabiki bebekten bebeğe değişiyor deneyip görcez olmazsa bende molfix alcam
[silindi] Her marka bezi kullandım kızımda ama en memnun Kaldığımız bez molfix oldu şimdi de sleepy kullanıyorum ama molfix kadar sevemedim kalıbı dar uzun ince geldi saflığına lafım yokta kalıbını sevemedim. Doğacak bebeğime de molfix alırım sanırım