Kızlar 28 haftadayım henüz 8 kilo aldım. Ama öyle bir baskı öyle bir ağırlık hissediyorum ki resmen yürüyemez oldum. Yürüyüşe çıkıyorum önceden yarım saatte bitirdiğim mesafeyi nerdeyse 2-3 haftadır bir saatte zor bitirir oldum. Acayip bir ağrı ve ağırlık oluyor. Yatarken bile sağa sola dönerken nefes nefese kalıyorum. Böyle oluyor mu size de? Gelecek haftalarda neler yapıcam diye düşünüyorum 🙈