2 sene içerisinde 3 kaybım oldu çok şükür su an 30 haftalık hamileyim Baska bir sehirden Bursa ya Yalçın Kimya ya gelmiştim ama 3. Düşüğümde beni Pembe Mavi Hastanesinde İsmail Küçükerdogan a yönlendirmişti çok memnun kaldım ve bu hamileliğimin basından itibaren ona gidiyorum kesinlikle tavsiye ederim