Hosgeldinbebek Arkadaşlar hayat hastanesi harici doktor önerisi olan var mı? Özellikle iletişimi normal olan ruh hastası olmayan hastayı it yerine koymayan özeller varsa lütfen tavsiye edin
Bsrlmnemr Hosgeldinbebek ziya çetin canım biz çok eskiden beri tanıyoruz teyzemi falan ameliyat etmişliği var çok merhametli biri asla paraya tamah etmiyor. Kendi muanesi çok hastası olmasına rağmen gittiğin zaman seninle çok ilgileniyor ve whatsaptan falan yazdığın da ya da aradığın da sorularını cevapsız bırakmaz. Ben başka bir şehirde yaşıyorum ama ziya beyin hastası olmak için bursaya gidip geliyorum. İnternetten yorumlara bakabilirsin sen de
Hosgeldinbebek Bsrlmnemr ya gerçekten çok kötü şeyler yasadım, inş iyi biridir bakacağım hemen sağolun
Bhralsnck Anadolu hastanesi neşe hanım 😍 maşallah Ablam görümcesi ben hepimiz onda bakıldılar Doğum yaptılar şimdi ben bakılıyorum cok naif cok kibar bir kadın telefonda bile hemen cevap veriyor gece saat kac olursa olsun dönüş yapıyor canım
Aayyssuu Hosgeldinbebek natal klinik Yuliya doster e gidiyorum canım ilk çocugumu da onda yapmıştım çok anlayışlı kibar bi doktor ben daha sormadan aklımda olan herseyi söylüyor 🤗
Brcclk Hosgeldinbebek Merhaba neden hayat hastanesi haricinde? Ben oraya gidiyorum çünkü de bir sorun mu yaşadınız
Hosgeldinbebek Brcclk ne yazık ki, elviye hanım olmayınca baska bi dr baktı, sağolsın ilk gebeliğim ilk kontrolumde unutulmaz bi gün yaşattı bana😁 o yüzden o hastaneye artık gitmek istemiyorum ama elviye hanımda da kaldı aklım açıkcası
Brcclk Hosgeldinbebek bu konuda elviye hanımda bir sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum. Hastanenin ebe başı arkadaşımın annesi bu hastaneye gitmemin en büyük nedeni bu. Elviye hn. dan doğumuma onun girmesini rica edeceğim. Aklında kalmasın bence bir kere de olsa git gör derim ☺️
meysa Hosgeldinbebek merhaba elviye hanıma bende gidiyorum ama cinsiyet konusunda 17 haftalık olduk hala netleştiremedi önce kız dedi, şimdi erkek olarak görüyorum dedi ve detaylı ultrasonda tekrar hatırlat bakalım dedi. Cinsiyet konusunda sizde nasıldı.
Hosgeldinbebek Brcclk haklısınız ama o kadınla tesadüfen karşılalmak bile istemiyorum, her sorunda hayat hastanesine gidiyorduk ailecek, yakınlarımızı da yönlendirdik ahmet özkulu fatih beyi çok severim. Ama o dr oldugu sürece kapıdan giremem herhalde
Telatabih Hosgeldinbebek merhaba canım pembe mavi esra can beyazlı öneririm sana hastasından ziyade kardeşi gibi davranıyor yanında rahat olduğum ilk doktorum.
Telatabih bu arada doktorum kendisi de hafif balık etli kiloyla ilgili asla bir şey demiyor bende kiloluyum inan bugüne kadar kırıcı asla bir şey duymadım tabiki de hamilelikte kilo iyi değil herkes bunu savunuyor ama söyle şekli güzel olmalı
Hosgeldinbebek Telatabih ys tabi ki 3 ay boşuna gelme gibi saçmalıklar duymak istemiyorum, aşağılamak için fırsat arıyor resmen, takılmayan biriyse giderim elbet hala araştırıyprum çok teşekkür ediyorum size de☺️