Bebek_annesi Mila4 canim bu benim ikinci hamileligim. Birinci bebegimin resmini atim bakalim nub teorisin dogruluk payi varmi cok merak ettim simdi😂
Mila4 Bebek_annesi bu nub acısına benzeyen bir bebişe erkek diye yorum yapmıştım arkadasa,Dr kız demişti bir hafta sonra erkek dedi.Bu bebekte emin olmamakla birlikte erkek bebişe benziyor..