Bebek_annesi azinsan-azesya35 guven guvenme icimden geceni soyledim. Hangimizin dedigi % 100 dogruluk payi var. Ayrica yorumlardan acizseniz paylasim yapmayin
Bebek_annesi azinsan-azesya35 ayrica kiz olduguna bu kadar eminseniz kizmi erkekmi diye sormayin allah allah ya
Zarinzemzem Bebek_annesi hem nub hem kafatasi bide sol tarafta 😌hepsi erkeke tutiyor. Allah gönlünüzce versin insallah saglikli bir evlat olur ❤️
Zeyha1 Zarinzemzem https://i.imgyukle.com/2020/03/16/JJKbYh.jpg Benimkinede bakabilir misiin rica etsemm 13.hafta ama doktorum hala bişey demedii 😕
Bebek_annesi Mila4 canim bu benim ikinci hamileligim. Birinci bebegimin resmini atim bakalim nub teorisin dogruluk payi varmi cok merak ettim simdi😂
Mila4 Babies16 %90 doğru bir teori bu,genital tüberkül acısı yanlış çıkmadıysa usg cekimde doğru sonuç veriyor.doktorlarda bu acıya bakıyor erken haftalarda..
Zeyha1 Babies16 https://i.imgyukle.com/2020/03/16/JJKbYh.jpg Nub nedir banada bakar mısın rica etsemm