Kızlar bende 29 haftalık hamileyim son iki haftadır karnımın alt kısmında acı hissediyorum ayağa kalkınca salı günü gittiğimde söyledim nst istedi Doğum sancısı olma ihtimaline karşı şükür Doğum sancısı değil normal düZeyde dedi ama gün içinde acı hissediyorum hala karnımın heryerinde baya bi sertleşme oluyo yürüyünce artıyo 🤔