Kızlar 31+5 haftalık hamileyim. Bebeğim sıklıkla kendini kasiyo. Bi yere topluyo. Karnimda dışarıdan bakılınca belli oluyo ve ağrisi cok oluyo o an. Sonra geçiyor. Normal mi böyle hareketleri? Benim gibi aynı durumu yaşayan ya da tecrübesi olan yardım edebilir mi?