Serap0733 Ozgeesin ya ben onlardan korkuyorm sordumuz mu o tür şeylerde enfeksıyon olayı olablıyormuş bi yerde okudum ama hatrlamıyorm
Ozgeesin Serap0733 ben araştırdım sordum da bir sorun olacağını sanmam kuzum bir arkadasım da taktırdı 4 ay oldu bir sorun yaşamadı
Asl_93 Asiasi canım ben yurt dışında yaşıyorum burada emzirirken de kullanabileceğin haplar var ben ondan kullanmayı düşünüyorum.
Asiasi Asl_93 bn haplara güvenmiyorum en son hap kullanıyordum sözde bi baktım hamliyem onun için hap tercih etmeyi düşünmüyorum
Mom36 Fdle bizim bi komşumuz spiral taktirmişti oda icinde dönmuşmu ne 4. Ye hamile kalmişti. Guvenilir degil bence
Asl_93 Asiasi korkutmak gibi olmasın ama kuzenim spiral taktırmıştı kaymış hamile kaldı spirali çıkarırken bebek de gitti tabii 😔 benim korkum ondan..
iyimserr Asiasi hayır olmuyor ama pek onermiyorum 4 yıl korundum kanamadan ölüyodum cıkartmaya karar verdim gittm cıkartana kadar canım cıktı ipi koptugu icin kürtaj islemi uyguladı da aldı doktorum 7 ay oldu cıkartalı hala adetim duzenli degil