Arkadaşlar gebe sağlık çalışanlarının idari izni geri çekildi hep birlikte cimere başvuruda bulunalım diyorum katılmak isteyenler var mi ? Bu bizim de hakkımız biz tüm hamilelerden daha fazla risk altındayız bizde hamileyiz bizimkiler de çocuk sonuçta lütfen hep birlikte cimere yazalım 🙏🏻