DiplomaliEvHanimi 4.8cikmis 7martta igne olmustum bu benim 2.femera ayım İlk ay 20.9 cikmisti 🤯😓😓😓😓😓 Agliyorum suan neden ya catlamamismi aksine bu ay agrilarimda coktu hala agrio alt karnim 😓😓
Kadersen01 DiplomaliEvHanimi bana doktor öyle bi test yaptıracağımı söylemedi sadece yumurtan çatlamış dedi, canım çok üzüldüm senin adına yani hamilelik yok öyle mi😔
meliccccc DiplomaliEvHanimi progesteron sut hormonu gebelik yoksa zaten o hormonun dusuk olmasi gerek. Yuksek olmasi gebeligi engelliyo
Babies16 DiplomaliEvHanimi evet bu tedte gore yumurtlama olmamis.ama bu ay ivin gecerli vazen ilaclarin etkisiyle bile catlama olmaya biliyor uzulmeyin.yumurtlamai kolaylastiracak kürler deneyin dogal olarak tedavinin yaninda.bal tarcin corek otu gibi. Progresteronun 7 ve uzerinde olmasi catladigini gosteriyor bu arada
DiplomaliEvHanimi Kadersen01 bilmiyom ki deger hamilelikle alakasi yok ama bilmiyom ins bilgisi olan cikar
DiplomaliEvHanimi meliccccc prolaktin sut hormonu. Bu catlama ve rahim kalinligiyla alakali binhormon
meliccccc DiplomaliEvHanimi ayy canm ben yanlis okumusum k.bakma yaa😞😞 yumurta döllenmezse vucut progesgeron salgilamayi azaltir ve adet kanamasi gerceklesir. Bilgim bu sekil.
DiplomaliEvHanimi mavi0811 yiyorum ama ilk ay yuksek cikip bu ay dusuk olmasi kotumu hamilelik yokmu yani
mavi0811 DiplomaliEvHanimi progestan dusuk oldumu bildigim kadarıyla yumurtlama henuz olmamıs demek yani yumurtan catlamamıs gebelikle alakası yok diye biliyorum bol bol incir ve havuc ye bide infolic kullan derim o cok ise yarıyo
Babies16 DiplomaliEvHanimi yumurta olmasi ayri sey yumurtlama yani o yumurtanin catlamasi ayri sey canim.zaten yumurta 18 19 mm lere gelince catlasin diye igne veriliyir ama catlamamis catlasa 7 nin uzerinde cikardi o sonuc. Yumurta catlamayinca gebelikte oluşmuyor dogal olarak. Ama uzulecej bi durum yok bu sadece bu aya ozel bsiey. Bidahaki ay yeniden denersin
NurEto DiplomaliEvHanimi olabilir kuzucum kötü düşünme çatlamıltır inş bende bugün baş dönmesi mide bulantısı çekiyorum sabahtan beri adetin 10. Günü tansiyon düşerde basın döner gözün kararırya öyle oldum bugün