Zerrinmesut19 Gzmozcetin yorgunluk hali ve alttan baskı öldürüyor beni onları yazmayı unutmuşum 😂🙈 o kadar çok sorun varki artık doğsun diyorum 22 yaşındaym 60 yaşında gibi hissediyorum nefesim daralıyor 😂😂
Zerrinmesut19 Hayat bizede kızlar erken gelir diyolar ama gelmiyor hanfendi 😂 yeri rahat galiba ondan cıkmak istemiyorlar 😊😊
sukranaslier Zerrinmesut19 alışırsın uno nun tahıllı ekmeği var çok güzel ona başla sonra bir daha beyaz ekmek yiyemiyorsun
Cengizenhar2020 Zerrinmesut19 37+2 haftaligiz 2.194 kilo . Elimden geleni yapiyrm kilo alsin diye pazertesi randevum var ınsallh almıştır . Sık sık wc ye gidiyorum en son orda yaticm 😇😆
Nuryldrm Gzmozcetin bende 21 yaşındayım 38 haftalığım yalnız değilsiniz bende kendimi öyle hisediyorum🙄
saadetyamac zelis63 sanki benim bebeğimi yazmışsınız bende 37 de gittim 3360 ve 50 cm ti doktorum bu gidişle normal olmaz dedi ama bakalım pazartesi çatı muayenesi var ne diyecek😊
zelis63 saadetyamac yurt dışındaym canm normal olsun diye o kadar zorluyolar ki burda bakalım ne olacak
Momdilay Zerrinmesut19 37+2’im ben de 36+6’da bakmıştı 3278 gr demişti doktorumuz,dün geceden beri kasılmalarım çok arttı bugün doktora gittim artık su ve nişan bekle bu bebek pek bekleyeceğe benzemiyo dedi tetikteyim kasılmalardan yorgun düştüm😔😐
Zerrinmesut19 Momdilay kasılmalarınız nasıl oluyor belki biraz sacma olacak ams doğum sancım gelecek ben anlamıycam diye korkuyorum alttan ağrım oluyor birden ama emen geciyor bilmiyorum korkuyom 🙄
Momdilay Zerrinmesut19 bebek bi yerde toplanıyo gibi karnına kramp girer gibi nefesimi kesiyor daralıyo yüzüme doğru baskı hissi geliyor,yaklaşık bir dk sürüyor bugün iki saat boyunca dk tuttum hep düzenli ve üç-beş dkda bir geliyodu
Naghansuel Zerrinmesut19 ben doğurmak üzereyim galiba 🤦🏻♀️ benğm bebe de küçük doktor dayan biraz daha diyor ama 2 cm açıklık ve sancım var inşallah bir iki hafta daha dayanır 🤦🏻♀️
Naghansuel Zerrinmesut19 37+2 geçen hafta gittğmde 2400 gr Dı doktorum görmedi bugün ebe baktı doktorum la telefonda görüştüm dayan biraz daha bebeğin küçük biraz dedi 🤦🏻♀️