Zerrinmesut19 Haftaya Merhaba 😍 Evet anneler şikayetleriniz neler ağrılarınz var mı bebişler kaç kilo 😍 Biz 4 gün önce gittik 2500 kilo dedi biraz zayıf dedi.😕 Bazen karnım aşırı sertleşiyor ve sürekli wc ihtiyaçı duyuyorum şikayetlerimiz bunlar 😊
cavrosay Zerrinmesut19 evet canm bebişinin kilosu az.ben 35.haftada gitmişdim.bebeyimin 37 haftayla uyumlu oldüğunu söylemişdi.kilo baş karn çevresiyle.kilosu 2740 qramdı.simdi 36+6 haftadayz🙂.benimkide kikolu biraz🤦♀️2 hafta önden gidiyorz😍
sukranaslier Zerrinmesut19 canım ekmeği bırak sabahları sadece yumurta ve peynir ye yeşillik ağırlıklı beslen ben 34 haftalığım 2415 kilosu ekmek hiç yememeye çalışıyorum
Sermec Zerrinmesut19 37+3 haftalık hamıleyım en son 37 de gittim 2740 gr dı ama 36 da da 2740 gr dı yanı bır hafta boyunca hiç kılo almamış neden bılmıyırum su an pek bir sıkıntım yok arada bır bel agrısı o kadar suyum fazla oldugu için oğlum kanala da yerleşmemş 3 gun sonra randevum var inşallah kılo almıştır bıraz oğlum
zelis63 Zerrinmesut19 merhaba bizde aşırı bel ağrısı var 37+4 de gittim benmki biraz tontıs gelebilirmiş 3 kilo 300 gram 50 cm olmuş bekliyorm artk gelsin merak ediyorum 😅
saadetyamac zelis63 sanki benim bebeğimi yazmışsınız bende 37 de gittim 3360 ve 50 cm ti doktorum bu gidişle normal olmaz dedi ama bakalım pazartesi çatı muayenesi var ne diyecek😊
Hayat Zerrinmesut19 Şikayetlerim : akıntının artması,Belimdeki agrılar,Kendimi yaşlanmış gibi hiss etmem.37 hafta 4 günlüyüz.Ve gerçektem çok yoruldum
Gzmozcetin Hayat şu kendini yaşlanmış gibi hissetme duygusu bendede var denen acaba 🧐daha 28 yaşındayım eski enerjim yok hamilelikten kaynaklı sanırım
Rabiaa___ Zerrinmesut19 bel ağrısı akıntımın aşırı derece de artması her gün 6 7 defa kasıklarıma giren sancılar ağırlaşmak ve artık doğsun istiyorum 😂
Budaktugce 38 haftalik olduk bizde ve 3 kilo 400 gram dedi doktor. Evet asiri akinti bel agrisi uyuyamama en cok sikayetlerim benimde
Gzmozcetin Zerrinmesut19 altta baskı gece uykusuzluk tuvalet sorunu karın sertleşmesi yorgunluk hali saymakla bitmiyor ama çok şükür sağlığımız yerinde güzel bekleyişler 🥰bizim kilomuzda 3110
Zerrinmesut19 Gzmozcetin yorgunluk hali ve alttan baskı öldürüyor beni onları yazmayı unutmuşum 😂🙈 o kadar çok sorun varki artık doğsun diyorum 22 yaşındaym 60 yaşında gibi hissediyorum nefesim daralıyor 😂😂
Nuryldrm Gzmozcetin bende 21 yaşındayım 38 haftalığım yalnız değilsiniz bende kendimi öyle hisediyorum🙄
sukranaslier Zerrinmesut19 alışırsın uno nun tahıllı ekmeği var çok güzel ona başla sonra bir daha beyaz ekmek yiyemiyorsun