defnemila olsun 2 kıloyu donsun küvezlik olmasın yeter kuzum yetrkı saglıklı olsun dogdukdan sonra alır kılosunu nolcak. Ayırıca benımde hemen oldu acelen neydı dıyem cok oldu hepsını tersledım sanamı sorcakdım cocuk yaparken yatak odamın hesabını sanamı vercem dıyodum kımsenın haddı degıl buna yorum yapmak ustelık ben bıle ısteye yaptım kımseyı ılgılendırmez bu hem cok degıl 3 ay yapma bak o zamnda olmuyomu acaba derler kısacası her turlu konusurlar canım bosver bızım buralarda afkur derler böyle ınsanlara ☺️ Bosuna dememısler ınsanların agzı torba degılki büzesin