Arkadaşlar iyi akşamlar öncelikle.insanlari umursamamaya çalışın.diyorum ama brn de insanların söylediği sözlerden çok çabuk demoralize oluyorum.hele ki kayinvalidelerle ilgili bişey olsun,onlara bişey söylemiyorum,kocama sariyorum. Bı dargın bı barışık.bazen o kadar moralim bozuk oluyor ki çocuğun hareketlerini hissetmiyorum , korkuyorum.benim eşim de şuan işsiz.koye gidip geliyor sürekli ailesine yardım etmek için.ama ben de hamileyim.uzuluyorum,TV de bişey gorsem ağlıyorum zaten hemen.cok hassas yapım var inşallah çocuğum bana benzemesin.Tabbim evlatlarımızı kimsenin uzmesine için vermesin inşallah.hepimiz hayırlısıyla kolaylıklarla alırız kucağımıza inşallah yavrularımızı.sizlerin de çektiği zorluklar inşallah günahlarıniza kefaret olsun.bundan sonra çok rahat geçer,herşey çok güzel olur inşallah 🙏