muciiiizemmm Canım bende ilk zmanlar çok zorlandım iğnenin ucunu değdiriyordum canım yanıyo diye geri çekiyodum ter basıyodu. 3-4 gün sonra alıştım pat pat saplıyorum valla sonuçta evlada giden bir yol ne kadar acı olabilirki🥰 İnşallah güzel sonuçlar alırsın🙏🏻
Sefiriniizi Mustafaemine ben ilkinde dayanamyodum esim yapiyodu.simdi varya o kadar yilmisimki pat diye vuruyorum.gecen avmde tuvalette vurdum.alistim artik
Mustafaemine Bende alıştım artık 😊 tamda zamanında başlamışık tüp bebeğe yaa virüs var ortalıkta ne yapacağız bilmiyorum
Derin_Demir Mustafaemine bende 10 gün vurdum onu göbekten 🙈 iğnesi ince onun için açılmıyor. Umarım güzel sonuçlar alırsın
Mustafaemine Derin_Demir Amin canım Allah razı olsun bu iğneleri kullandıktan sonra ne yapacaklar bana
Derin_Demir Mustafaemine şimdi yumurta büyürüyo sonra çatlamasını engelleyici iğne sonra yumurta çatlarla iğnesi vuruncaksın 2 gün sonra anestezi alcaksın ve o yumurtalar toplanacak. Aynı gün eşinde sperm verecek. Sonra onu laboratuvar ortamında birleştircekler 3. Gün ya da 5. Gün embriyosu olarak sana transfer edecekler 12 gün sonra kan testi
Mustafaemine Derin_Demir teşekkür ederim canım ama iptal edecek gibiyiz bakalım doktorla konuşacağız ne diyecek
Derin_Demir Mustafaemine en mantıklısı canım ama iğnelere başladıysan yumurta toplatma yapıp dondurabilirsin. Gerisini bencede ertele. 😔 şuan kendimi geçtim kızıma bişi olacak diye çok korkuyorum. Sağlıkla bi doğup evime getirebilseydim 😔