Ayse_58 nasıl bir lekelenme kuzum ? Bende 29+2 de lekelenme şikayetiyle gittim ve rahimde kısalma olduğunu öğrendim.bugün 29+5 iz yine gittik verdiği ilaçları kullandım ölçüm yaptı doktorum tekrar aynı yine.Haftaya ne gidicem.Erken doğum riskim var malesef.Yatmam gerekiyormuş.İhmal etme bu aylarda lekelenme kanama normal değil pek fazla.