Dilek3504s
öncelikle tebrik ederim canım☺️
minik prenses biraz aceleci davranmış. Küvözde biraz güç toplayınca bir an evvel kavuşucaksınız inşallah.
sadece söyleyebilirim ki üzülme sütün geliyor mu ?
benim oğlum zamanında doğdu ama 20 gün küvözde kaldı seni çok iyi anlıyorum lütfen kendini fazla üzmemeye çalış. Bebeğinin sana,senden alacak güce çook ihtiyacı var.
ve güvenli ellerde merak etme ❤️