Fulyag alaninannesi20 Biraz yemenin zararı olmaz ben de ilk hamileliğimde yemiştim içiniz rahat etmezse de üstüne tahin ya da tahin ürünlü birşey tüketin 😊
_zehra_ Bende 1 konserve ile yarim paket makarna yapıyorum 4 kişi ile yiyoruz. Yani 4de 1 ini yiyorum 😁 balığı hiç yiyemiyorum ama yön balığını da çok seviyorum . Makarna veya salataya koyarsan fazla yememiş olursun, hem tok tutar
Emk5341 alaninannesi20 bazı yerlerde civadan dolayı asla tüketilmemesi gerektiği yazarken bazı yerlerde de sanılanın aksine civa içermediği için haftada iki kutuya kadar yenilebileceği yazıyor. Ben de geçen gün böyle arada kalmıştım. Ama canım çok çekti yedim. Aşırıya kaçmadığınız sürece sorun olmaz herhalde.
caglareisogluozturhan alaninannesi20 Ton balığı düşük miktarda civa içerir. Light olanlarını tercih edersen daha faydalı olur. Haftada 2 yi geçmemek şartıyla.
Twinksmom alaninannesi20 Abartmadıkça yiyebilirsiniz ben yiyorum 2 haftada bir salataların içine yada tostumun içine koyuyorum böyle bir yasak yok abartı her şey zaten zarar
meralburak alaninannesi20 bnmdeeeed sabahtan beri okumadgmz yazı kalmadı haftada ıkı kez tuketılebılır dıyo hadı bız bunu bire düşürüp bugubluk yıyelım 🙈🙈🙈
Gul-08 alaninannesi20 az olmak şartıyla canım ne çekse yiyorum ben, cips bile yedim, sucuk yedim iyi pişmiş olmasına dikkat edip.Accık yemekten bişey olmaz bence☺️