turkanfidann süloğlunda lojmanları biras eski sanırım. Edirne nasıldır bu konuda onu bilmiyorum. Süloğlu çok küçüktür. 1 tane bim 1 tane a 101 var. Ziraat bankası ptt var. Cuma günleri pazarları oluyor. Süloğlunda çocuğum doğal beslensin dersen yumurta bal pekmez süt keçi sütü ekmek yapıp satan temiz insanlar var. Ben istanbuldayım süloğlunda hep doğal besledim burda o doğallığı yaşayamıyorum. Süloğlunda baraj kenarı piknik alanı var yemyeşil her yer. Benim eşi subay arkadaşlarım var süloğlunda ama onlarda lojmanı tercih etmedi tokide oturuyor kimisi. Süloğlunda en çok köpek var. Çarşı pazar köpek içinde. Barınak alıcak dendi ama şuan durum ne bilmiyorum. Köpek çok ama köpeklerin kimseye saldırdığı da yoktur. Ama yinede temkinli olmalı tabi.