Nergiiscelik Edirneliyim ama İstanbulda yaşıyorum kardeşim orada okuyor şuan keşke bende orada yaşasam güzel yer 🥰
Minikmucizem3 turkanfidann Ben begenmedim bilmiyorum canm begenilmiyecek yanı olsada ruhumu sıkan birşey vardı orda bende anlamadım yani 😃
Eymeninannesiii turkanfidann ben edirneliyim İstanbul’da yaşıyorum ama orada çok akrabamız var kendi halinde bir şehir Trakya’nın her yeri güzel insanları rahat 😌 keşke oralarda yaşayabilsem
Anne_elif Minikmucizem3 siz büyük bir şehirden mi gittiniz Edirne ye o zaman küçük boğucu gelmiş olabilir. Çünkü üniversitede arkadaşlarda istanbul dan geldiği için küçük şehir diye sıkılırdı.
Minikmucizem3 Anne_elif Yok kuzum büyük şehirden de gitmedim aslında memlekete kötü demiyorum aman diyim linç yemeyim de okadar şehir şehir gezeriz birtek orası ruhumu boğdu 🤦♀️🤷♀️
Buse39 turkanfidann turkanfidann merhaba lüleburgazlıyım aslen lüleburgazda olan işyerimin şubesini burada açtım 8 aydır burada yaşıyorum kışın çok soğuk ama yazın herkes dışarda parkta ☺️ Zaten Lüleburgaz da yaşarken bile hafta sonları hep Edirne'ye gezmeye gelirdik işimde burada 7 haftalık hamileyim bebeğimi burada dünyaya getireceğim ben çok seviyorum Edirne'yi 😊😊
turkanfidann Buse39 ne güzel sağlıkla kavuşun bebeğinize. Benimde 50 günlük bebeğim 2 3 hafta sonra oraya geleceğiz inşallah