Sizlere sorum olacak kızlar 🤔
ben 36+3 haftalığım erken doğum riskim var iki gün önce doktorum açılmam var mı diye baktı akşamında kahverengi lekelenme oldu
bugünde sarı koyu renkte iki kere akıntı geldi normal mi
nişan dedikleri nasıl olur ağrım sancım yok ama ? Akıntıya aklım takıldı