Yesimkso Bide bu arada son 2 gündür hareketleri çok azaldı kızlar sizde de öyle mi dün randevum vardır nst de de normal çıktı ama böyle olması normal mi acaba sizlerle de haftamız aynı acaba aynı durumu yaşayan var mı?
Sermec Yesimkso benım dün cok fazla hareketliydi ama bugun sakındı bıraz hiç toplanma bıle olmadı bugun ama az da olsa hareketleri vardı
Yesimkso Sermec bugün pek dinlenmedim ondan da olabilir mi acaba yarın işim flaan yok bakayım dinlenip yatcam hareketlerini bide öyle kontrol edeyim. Bu arada sen hangi ildeydin canım
Havva4291 An itibariyle 37 olduk pazartesi randevum var inşallah 3.cu sezeryan olacağım gün verecek doktorum oglusumla kavusmamiza az kaldı inşallah 🤗💙