Evet kizlar sonunda bnde dogurdm hamilelik boyunca kan sulandirici igne kullandm once hibor sonra piyasada kalmadigi için oksapar kullandm 5 haftalikken basldk dogana kadar devam ettik çünkü ilk gebeligim 12 haftalikken kurtajla sonuçlanmıştı kan pihtilasmasi varmis bnde minik yavruma kan gitmedigi icin daha fazla dayanamamisti kurtajla sonuclandi gebeligim boyunca kullandm guzel bi gebelik gecirdm bi sorun yoktu mide bulantisi kusma hic olmadi kanama lekelenme de ayni sekilde 7. Ayimiza kadar hersey cok guzeldi o gunden sonra mide yanmasi geceleri mahvediyordu bni onun disinda gayet iyiydi gelelim doguma kizlar bn ozel hastaneye gidiyrdm esimin maasi çok yüksek olamdigi icin doğumu devlet Hastanesi'nde dusunduk gelgelim ki devlet hastanesi kadar berbat bi yer yok evime yakin bi hastaneye gidiyrdm daha sonra gorumcemin doğum yaptığı bi devlet Hastanesi'ne gitmeye başladım orda devam ettim 40. Hafta da gelmemi soyleri doktor gittigimde bana herşey iyi bi sorun yok normal dogum icin sancilarini bekle eger gelmezse suni sanciyla doğumu başlatıcaz dedi tamam dedim ebenin yanina gönderdi ebe bna hic acikligin olmadığını normal dogum istiyrsan eliyle açıklık yapmasının doğumu kolaylastiracagini söyledi ve bnde kabul ettim eliyle biraz zorladi fakat canim cok yandi sonra bi parmak acilman var dedi eve yolladilar o zorlama sonrası kanamam oldu ebe normal olduğunu söyledi fazla olursa gelebilirsn dedi o gun ve daha sonrasinda iki gun daha sancim oldu Çarşamba gunu saat 15.30 da lavaboya gittim suyumun geldiğini fark ettim annemlerdeydm anneme söyledim esime haber verdim saat 7.30 a kadar evde sancimi cektim suyum az az geliyordu doğuma kadar geldi 7 30 da hastaneye gectik esim bn kayin validem annem gittik bni doğum haneye aldilar yanimda kimse yok kimse ilgilenmiyr ebe bi ara geldi acikliga bakti 1 cm dedi ve daha yolun uzun dedi bn suyumun geldiğini soyledim o su degil sen cisini yapiyrsn dedi bnde 3.30 tan 8 kadar neyin cisi bu dedim neyse iste sonra ara ara gelip gidip bakti bn bu sekilde sancilari ve su gelmesini saat 2 ye kadar orda cektim ama artik sancilar çoğalmıştı ve bna sanci geldikçe bn çığlık atiyrdm ebe anneme sizin hastaniz normal dogum yapamaz bunu alin sezeryane goturun demis annmler cagiriyr diye bni yolladi ve annm eşyalarını al gel dedi tamam dedim ciktim annm abim bn esim kayin validem ciktik ordan ozel bi hastaneye gittik kuzenim orda doğum yapmıştı yaklaşık bi ay önce dogum için 550 tl ödedik dedi bizim de o kadar paramız oldugu icin oraya gitmeye karar verdik gittik orda ebe bakti bn sezeryan diye yalvariyrm niye sezeryan dedi ebe 4 cm acikligin var dedi halbuki diger ebe 2 cm demisti en son ve uzerinden sadece yarim saat geçmişti biraz zorlanırsın ama az kalmış doktorumuz yok gelene kadar normal doğum baslar dedi bna orda rahim yumuşatıcı serum yapti o serumla sanci çekmeye devamettim saat 2 de ozel hastane ye gittim saat 3.00 da dogum haneye alindim ama sanci geldikçe bn çığlık çığlığa bagiriyrm sonra evet artik tamam doğumhane ye gidiyrz dedi bni aldi beraber yuruduk doğum haneye girdik orda bna sancim gelince ikinmami söyledi butun gücümle sancim yokken bi ara bi igne yaptı bna alttan dikis ve kesi atarken aci olmamasi icin daha sonra ikinmami söyledi ve bna artik dogum basladi basi gözüktü dedi bn orda o sancida diyrm ki saci var mi ne renk ebe güldü dedi ki siyah saci da uzun dedi sonra yine ikin kizim ikin kızım orda biri karnima bastirdi iki kez yada uc kez bastirdi bn catalda bi tek o anlarda bağırdım karnima bastırdığı icin onun dışında catalda ikinmaktan bagiramiyrdm ve son bi kez dedi ve 3.30 da oglum doğdu oyle bi rahatladm ki sanki o acilari bn cekmedm iyi ebe ve iyi ekiple hersey çok kolay ama iyi ebe iyi ekip... Doğum zor fakat sonucu anlatmakla olmaz yaşamakla olur 5 tane dikisim var kizlar biraz dikiş yerlerim agriyr onun dışında bi sikinti yok sorularınız olursa seve seve cevaplarim