18+ 4 u bizde erkek bebek bekliyorum arada kasığında sanki bastıran bisey okuyor ama bebeğinin hareketimi yoksa normal agrimi bilmiyorum kızlar bende ufak tefek bisey haricinde pek bisey almadım açıkçası daha erken diye düşünüyorum ama hakkımızda hayırlısı umarım herkez sağlıkla bebeklerini kucağına almak nasip olur 🤩