17+3 deyiz bizde çok şükür varlıgını hissettiyor benimde oglum olucak. daha heves edip aldıgım küçük seyler haricinde birşey almadım ne zaman alınmalı ne alınmalı nerdem başlıcam bilmiyorum😰 herkez dhaa erken diyor şimdiden kendimi yorgun hissediyorum ilerde nasıl oluruz hiç bimiyorum😰