simsekkiz8 Cokkk cokk zorlasti artik benim icin. Resmen hayat durdu yaa😞😞😞 cok zorlaniyorum her konuda sizlerde durum ne?
Toprakkkk simsekkiz8 bizde 33+3 olduk hareketlerim baya kısıtlanmaya başladı gece yatarken çok zorlaniyorum ve mide bulantıları tekrar başladı bende🤦♀️
Roje simsekkiz8 34+3 bende kaburgalarim çok agriyo oturarak yemek yiyemiyorum dogsada bu durumdan çıkabilsek ..
simsekkiz8 Dilekosman insallah sag salim dogarlar biter bu cile. Sizdede hep iyi olur insallah durum canim
simsekkiz8 Toprakkkk aynen yemek yiyemiyorum. Haraket edemiyorummm sogukalginilogida var ustune ve nefes darligi😞😞 olecek gibiyim resmen
Toprakkkk simsekkiz8 Rabb'im sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin az kaldı sona yaklaşıyoruz hayırlısıyla🤲🥰
BadeYaman 33+1 bnde cok zorlanıyorum artık yatarken kalkarken yemeklerden sonra bi nefes darlıgı oluyor arada haftaya kontrole gideceğiz 32 haftayken 1800 dü
Dilekosman BadeYaman 33 ler cogunlukla aynı slkıntılar var demekkı oturup kalkamamak sabah uyanınca bebek toplanıyor halsızlık yorgunluk Allah Yardımcımız olsun🤲
simsekkiz8 Esra_1234 nesins inanmiyolar yaaa senin canin yaniyooo burda inanmayacak ne varrr? Seni en iyi ben anlarim canim😞
Zuleyhaaslan simsekkiz8 bende 36 haftadayım baya agırlaştım yürümek iyi ama yürüyebile ben 1km den sonra Pert oluyorum 😂
Nur56789 33+4üm dün gece nişanım geldi ve nstde düzenli sancılarım çıkıyor suan hastanede yatıyorum serumlar ciğer gelıstırıciler insallah sancılarım en kısa sürede durur 😞
Elanur070717 37+2 haftalik.hamileyim sanki hiç hamile.degilim gibi sadece gece uyuamıyorum hepsi o ve sık idrara çıkıyorum