2cocukluhayatadogru 33+6 dayım ve 17 kg aldım, ilk gebeliğimde de 20 kg almıştım, bunda sanki daha fazla alarak bitirmiş olacağım gibi görünüyor🤷🏻♀️😅
Mom46 Baharbal aynen öyle cnm yavrularımızın canı sağ olsunda kilo önemli değil bir şekilde verilir sağ Salim kucağımıza alalım❤️🤲🏻
Milena92 Bende 20 haftalığım 3 buçuk kilo aldım 😔 çokta yemiyorum ama düzensiz yiyorum biraz bide yürüyüş yapamıyorum hareketsizim kilo vericem diyip diyip veremiyorum da 😒
Edaliiii Ulka_94 Evet canım bende 7. Aya kadar her ay hep 1 kilo aldım ama sonra iştah birden açılıyor ve sen bunu farketmiyorsun. Şuan doğuma 1 ay kaldı 19kilo aldım 😂😂
Yaprak2019 Ulka_94 bence az almışşınız maşallah eğer her ikinizde sağlıklı iseniz , bnrim merak ettiğim 7 ay a girdim dediniz kaçıncı hafta oluyor acaba ? Ben ay işini bi türlü çözemedim😂
Ask_H Ruhsuz valla bende anlamdım canım ne güzel işte bebeğin sağlıklı olsunda gerisi önemli değil canım
Ruhsuz ags yok canım doktor da ne güzel işte kilo almaman diyor valla ben de anlamadım karnım kocaman oldu ben halen aynı kiloyum
Ask_H Ruhsuz iyi birşy mi bilmiorm ama inan çok şaşırdım bende 6 7 kilo kadar aldım... bebeğin sağlıklıysa bence sorun yoktur