Kader_70 bende bugun 40 haftalık oldum ne sanci ne kasılma hiç bisey yok cok şükür herşey yolunda
Bugün kontrolüm vardı sancım gelene kadar beklemeyi teklif etti fakat kilo alıyor 4 kiloyu geçebilir dedi birde sezeryana alabilirim dedi pazartesi karar vericez ama sezeryan olacak gibiyim