Valla ben orta kulak enfeksiyonu için augmentin kullandım canım şimdi de dış kulağımda oldu enfeksiyon yine verdi doktor tekrar kullanmak zorundayım içimizi ferah tutmaktan başka çare yok doktorlardan iyi bilemeyiz ben de çok üzülüyorum kullandığım için ama doktorum enfeksiyon yayılabilir demişti Allah’a sığınıyorum artık başka ne yapabilirim bilmiyorum bizim elimizde olmayan sebeplerden sonuçta hasta oluyoruz, doktorunuz önerdiyse mutlaka kullanın çok geçmiş olsun